Aysll33 Hatice_123456 ben daha keseyi bile göremedim canım geç döllenme sanrm pazartesi günü gidecem sende görürsün inşallah canım
Eddiee Bu haftalarda bebeğin görünmemesi çok normalmiş zaten. Biz de 6yı bugün tamamladık çok şükür. Kalp atışı için 13 şubatı bekliyoruz inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
Edaannuur Ben 6 haftada keseyi bebeği gördük ve kalp atışını duyduk. Bugün 7+1 kahverengi lekelenme var normal mi
Hatice_123456 Avakado1 Avakado1 siz yine emin olmak için doktora gidin yerleşme kanaması için geç bi hafta
Tabassum merhaba. benim son regl tarihim 17aralik. 5ci haftada kese gorundu ,6ci haftada kalp atisini duyamadik, doktor 10gu sonra gel dedi. normalmi acaba?
Hrykmrcglr Tabassum benim son adet tarihimde 22 aralik ben kese bile goremedim kafami bu karistiriyor 😅
elaakbas Tabassum son regl tarihimiz aynı sizinle bizde keseyi ve içinde bebeği gördük vajinal ultrasonla tabi kalp atışını daha duymadık haftaya perşembe gidicem 7.haftayı geçelim öyle bakalım dedi doktorum