elifff_17 günaydın ☺ daha oncede sormuştum ama pek yanıt alamadım doktor hastane önerisinde bulunur musunuzz aranızda dr abdülhamit soysal a giden oldu mu ya da bilen var mı??
Sfzy27 elifff_17 O doktora ben gitmedim hiç benim kuzenim gidiyodu o doktorda da doğumunu yaptı memnun kalmıştı ondan biliyorum
momyy__ elifff_17 bende Gaziantep deyim özel Deva Hastanesi’ne gidiyorum doktorum Cevdet öksüzler oğlumda da ona gittim bu hamileliğimde de gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 400tl
elifff_17 Sfzy27 bende cok duydum ve merak ediyorum sanırım gelince dogum icin memlekete gidecegim kontrole gozlemleyip karar verecegim
merveoyku_909420 Merhabalar ben daha önce zeki aydinoka gitmiştim çok memnundum. Şimdi Bülent kahramana gidiyorum o da fena değil
elifff_17 merveoyku_909420 bulent kahraman ozel klinik var galiba dogumlar sankoda sanırım ama zam geliyomuş şubatta zaten coook pahalı oldu hastaneler Allah yardımcımız olsun
Gizemlibirisi Bossan hastanesi Dilara basat tan memnun kalmıştım.muayene ücreti artinca bu sene gitmedim ama