segah06 duşa eve gelince girdim, su geçirmez bant vardı sonra çıkar dedi doktorum ondan sonra ıslak bırakmadan normal devam ediyorsunuz istediğiniz kadar
Acı kesinlikle yok, cekistirme hissediliyor,uyuşuk bacağa dokunma gibi düşünün, benim midem bulandı biraz hemen ilaç verildi
Sade kahveniz olsun yanınızda, Nescafe klasik var küçük paketler onlardan alabilirsiniz
Bol bol yürüyün
Birkaç gün uzanmayin, oturur sekilde uyuyun başınız ağrımaz