Erken doğum riskim ve 3 cm açılmam var bir haftadir evde yatıyorum alttan muayene de olmuştum geçen hafta. Alttan muayene sonrası bir iki kez kahve leke geldi doktor gelir demişti zaten ama ondan sonra sarı sümüksü bir akıntı gelmeye başladi ara ara. İdrarda enfeksiyon çıkmadı antibiyotik de kullanıyorum zaten. Nişan için illa kan mı olması gerekiyor pembe kırmızı renk mi oluyor ?