Mrb kızlar 28.haftadayım nerdeyse 6.aydna beri kabızlık problemi yaşıyorum ilaç kullanmadan tuvalete çıkamıyorum. Günde 3 lt su içiyorum ,Geceden suya 3 tane kayısı koyuyorum sabah aç karnına hem suyunu hem kayısıları tüketiyorum arada fayda ediyor.
- Dr.duphalac şurup yazdi o da fena halde gaz sancısı yaptı bende bı de çok fazla ilaç tüketmek istemiyorum hem bebek için dr. Bişey olmaz sabah akşam 1 ölçek al dedi bağışıklık kazanırım ilerde etki etmez onda die.
2.gebeligim oğlumda hergun 1 saat yürüyordum sadece son ayında kabızlık problemi yaşadım bu hamileliklgimde çok fazla yürüyus yapamıyorum hareketsizlikten de oluyor olabilir😐