Merhaba benim aşı haftamda alılar toplatılmıştı
Sonra geldi ama o hafta da benim kanamam olunca gitmedim ve yaptırmak istemedim
Sonra doktoruma sordum yaptırabilirsin dedi
Ama illa yaptır önemli yada yok yaptırma demedi karışmadı gibi🫤 sağlık ocağının işi beni bağlamaz modunda🤭
Neyse ben tam yaptırcam bu dega da grip oldum baya
Şimdi iyileştim ama 25+4 oldum
Sağlık ocağı vuralım bn 2. Tozuda ayarlarım gününü dedi
Ama bn geç kaldım diye korkuyorum
Şimdide geç kaldım ya bişey olursa diyorum
Napıcammm çok arada kaldım bilgisi olan var mı