Kızlar selam
28+3 deyim
Yaklasık bi yarım saat önce ayağa kalktım 2-3 dk sonra yoğun şekilde şıpır şıpır burnum kanadı kanama durdu simdi bi baş ağrısı başladı ama çok aç hissediyorum sizce tansiyonum falan mı cıktı ya da düştü evde tansiyon aleti yok hastaneye gitmem gerekiyor mu?