Gamzekaba Meraba hanımlar, ilk gebeliğimm daha gebemiyim onuuda bilmiyorum 😊 Gebeliği son reglimin ilk gününden mi hesaplıyoruz son gününden mii?
Tubasim Gamzekaba ilk gününden canım,doktor sürekli onu soruyor ezberinde olacak son adet tarihi :) hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla gelsin insallah. Adetiniz geçmiş miydi kan tahliliniz kaç çıktı Aceba
Gamzekaba Tubasim Sağol canım cumlemizinki sağlıkla gelsin 🤗 O zaman gebe değildim biraz geç olsa da cevabım 4+3 üz ve dün öğrendik 😍
Tubasim Gamzekaba vay bee 2ay sonra güzel haberlerle cevap yazdınız ne mutlu size 😍 allah bağışlasın😍 ben hala aynııı rüyadaa 🙈 Temmuzda kürtaj oldum ve hala hamile kalamadım dua edin bizlere de 🤲
Gamzekaba Tubasim Eveet 😍 Geçmiş olsunn canım Rabbim o duyguları tekrar yaşatsın rabim isteyenlerin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤗 Dualarım seninle Tugbacım 😍