Ozgeturkseven özgecim rabbim yanında olsun geçerken insan ne diyeceğimi bilmiyor inşallah şu sürecin hayırlısıyla hıphızlı geçer ve sağlıklı bebeğine kavuşursun. İnstegramda zekiye kaya diye birini bi arkadaşım tavsiye etmişti. 3 bebeğini servikal yetmezlik sebebiyle kaybetmiş hatta son beneğinde serklaj olmasına rağmen kaybetmiş. Ama şuan elhamdülillah çok mutlu çok sağlıklı tatlı bi bebeği var. Ona da abdominal diyip son anda atmamışlar. 4. Bebeğini normal serklajla dünyaya getirmiş. Yani böyle çok örnekler var. Tamamen tevekkül aslında bi yerde evet çok çabalıyoruz uğraşıyoruz ama olmayınca da bi yerde olmuyor. Benim de sana ilk tavsiyem abdominal atılması olur. Ama denk gelmez atmazlar, atılmazsa da sakın kendini üzme. Ben Allah’ın izniyle en kısa zamanda sağlıklı bebeğini kucağına alacağına inanıyorum. Sana dua edicem🌸