Benimde 35+0 olduğum halde bebeğimin küçük olduğunu söyledi doktor 33+6 görünüyormuş kilosu 2480 dedi. Ama ben beslenmeme aşırı dikkat ettiğim halde böyle bi sonuçla karşılaştık. Bana önerdiği tek şey bol su iç bebeğe kordondan daha çok kan akışı olsun dedi. Ki ben suyumu dahi çok içiyorum. Sağlıklı olsun da plasenta yaşlanması kordon düğümlenmesi vs tarzı olaylar yaşanıyor bu tarz bir şey olmadığı sürece sağlıklı olduğu sürece kilosunu çok önemsemiyorum açıkçası kafanıza takmayın.