1anne2bebe tugcegndz bebek bezi olarak molfix i tercih ettim ikisinde de deterjan olarak da özel bi deterjan kullanmadım dalinin sabun tozu var ondan aldım ilk kıyafetleri onunla yıkadım sonrasında normal toz deterjanla yıkadım.
Summerwine tugcegndz ben öneriler üzerine baby turco aldım,deterjanı da baby me tercih ettim.Kiyafetlerde mis koku yaptı ama ağır bir koku değil.Bezi de deneyimlemedim daha☺️
MaviDeranHazal tugcegndz ben sleepy bio natural aldım bez ve ıslak mendili. Çamaşır deterjanı da Duru granül matik ve çok memnun kaldım yıkayıp ütüledim kokusu falan da güzel. Şimdi temiz içerik diye diye bebişlerin rızkını götürüp deterjana vermeye gerek yok dedim bu da temiz içerikli ve pahalı ama onlar kadar değil yine 🤷♀️ gerçi pahalı olmayan bişey de kalmadı ama 😁
MaviDeranHazal Fatmalardanbiri valla kuzucum her bebiş Farklı kiloda doğuyor ve kimine anne sütü baya iyi geliyor hemen kilo almaya başlıyorlar kimi daha yavaş kilo alıyor. Bu yüzden stok yaparken çok abartmadım 1-2-3 numaralardan ikişer tane aldım paketlerin içinde 60 tane falan var. Hepsiburada’nın 2.si 1 tl indirimlerinden aldım 🥰
Edolili tugcegndz İlk kızımda her markayı denedim ve bim de kaldım çok çok iyi diğerlerinden memnun kalmadım. En pahalı da olsa en ucuzda olsa ikinciye direk onunla başlayacağım Uni Baby kullanmıştım deterjan olarak , ikinciye de onu kullanacağım memnundum