Kızlar 37+6 gebeyim iki hafta önce yürürken ayağım durduk yere incindi hiç burkulma falan olmadı geçer sandım ama gün geçtikçe kötü oldu bugün iyice şişti ayak bileğim morardı asla basamıyorum evde yapabilceğim kür gibi bişey var mı neler önerirsiniz 😞