Yanlış hatırlamıyorsam 10 haftaya kadar falan gece bile 5-6 defa tuvalete kalkıyordum 🤦🏽♀️ 2. Trimestere giriş yapınca azaldı çok şükür normal diyorlar rahim mesaneye baskı yaptığı için. 6 aydan sonra tekrar artacakmış wcde yaşamak isteyeceksin demişti bi arkadaşım 😂