Tgbclk bence eşiniz hakkında sizin de böyle konuşmanız inanın çok yanlış
Sizin tabirinizle sorun onda çıkınca rahatlamışsınız
Öncelikle siz bunu anlayın ki sonra etrafınıza anlatırsınız bu bir sorun değil hastalık sadece
Bu kusur veya sorun veya eksiklik değil
Siz böyle düşünürseniz elalem adam değil diye bile düşünür
Kimden kaynaklandığının önemi yokki evlilik bu eşinizin rahatsızlığından dolayı olmuyorsada bu sizide etkileyecek belki çok zor ve uzun yol sizi bekliyor
Yada belki hiç olmayacak
Evlilk bu değil mi senden ondan farketmiyor iki kişide aynı şeyi yaşıyor
Bu arada değerleriniz nedir bilmiyorum ama aşılama sadece zaman kaybı ve boşuna yıpranırsınız
Sorduğunuz ilaç güzel bi ilaç maxigo da aynı tür ama içeriği daha da güzeldir. Aynı zamanda çörek otu yağı ve keçiboynuzu özü de içebilir eşiniz ama bunları eczaneden alın
Sigara içiyorsa bırakmalı
İnşallah kısa sürede gebelik olur tedaviye gerek kalmadan
Ama tedavi gerekirse unutmayın kimden kaynaklı olmuyorsada tedavinin zor yönünü kadın çekiyor
İğneleri kadın saplıyor karnına erkek değil