Bsrbrg Merhabalar , nasılsınız hamilelik nasıl gidiyor hiç belirtim yok ne ağrı ne kusma ne bulantı sizler nasılsınız ??
Novamomy Göğüs ağrısı ,herseyden tiksinme ve öğürme ,ara sıra kasık ağrısı dışında bir şey yok 8+4 günlük olduk 🙏🏻
Cansr Bsrbrg 9+3 çok şükür hiç kusmam bulantı yok ilk gebeligimde perişan olmuştum kafamı yastiktan kaldiramiyordum şuan oturup kalkıp çok şükür diyorum bu biraz daha rahat
Ruhsuz 9+4 mide bulantısı,öğürtü ,bel ,sırt ve kasık ağrısı sürekli yatıyorum ayakta duramıyorum fazla