Herkese selam.. Yenidoğan biberon markası olarak ne önerirsiniz? Bir de illa cam mı olmalı?
strong17 ben nuk ve lansinoh kullaniyorum cok menmunum
strong17
(Kesinlikle icerigini okumalisin)
strong17 ben avent aldim 4 tane yegenim var hep aventle buyuduler cok memnunduk
Mamajo öneririm , cam olması gerek değil bence steril tutulduktan sonra 🤗
Lansinoh