Bsragrkan Bu sene tavşan senesi kız senesi dediler 😂 oğlusumuzzz geliyor siz de durumlar ne sevgili anneler
beyzacmvrc Bsragrkan 14+3 de kızımız olacağını öğrendik 15+3 de tekrar çağırdı netleştirmek için yine aynıydı 😊
bettyx beyzacmvrc bende 13te öğrendim kızım olacağını ama bişey almayın dedi 25inde kesinleştirelim dedi umarım aynı kalır ben baya kendimi alıştırdım
Bsragrkan minikmucizemmmmmm 15+0 da öğrendim bende erkek, evet insanın içine doğuyor derlerdi inanmazdım doğuyormuş gerçekten :) sağlıkla alalım kucağımıza insAllah
Dalklncebru banadiyoki ay ayni durumdayim bende ya öncesinde iki oğlum olduğu için inanamıyorum hala inşallah değişmez.☺️
Esoo0698 TugSozTan Ya ben kestiremiyorum sana bilgileri versem bakarmısın çin takvimine 😁 geçen sene baktım erkek dedi kızım oldu 😁
Esved 14+2 de öğrendim kız geliyormuş ama doktorum daha bişey alma dedi değişir mi ki bu haftadan sonra🥲🤷🏼♀️