Merhaba arkadaşlar. Gebeliğimin 36+5 haftasındayım. İlk gebeliğim ve 2 gündür yaşadığım Sık sık karnımın sağ tarafına bebeğin olmadığı tarafa kramp tarzı ağrılar girmeye başladı , normal bir ağrı mı doğum sancıları mı bunu nasıl anlayacağım nasıl bileceğim bilmiyorum 😔