Sevimbrk Şuan için çok kararsızım yağız ege, çağrı,Aden isimleri hoşuma gidiyor sizlerin önerileri varmı acaba ?
Benas Sevimbrk ben oğluma Sancar Uras adını koymayı düşünüyorum Rabbim nasip ederse 💙🙏🏽 Kimsede olmayan nadir bi işim istiyorum
Sevimbrk Kız olsa ismimiz hazırdı ama erkek olunca şuan hiç karar veremiyorum isim olarak 😊 aren olarak değiştirelim o zaman Adeni 🥰