Ebrarkk Doktorunuz Servikal serklaj dikişiNi nasıl aldı ve kaçıncı haftada aldı. Dikiş alınırken. Canınız yandı mı 😞
Binnur-cam Ebrarkk dünde bununla ilgili bi post açılmıştı doğumu yaklaşanların merak konusu 29+4 olduk serklajlıyım bende tecrübeliler yazar inşallah bekliyim şuracıkta 😊 senin kaçıncı haftan canım
Dusenerler Ebrarkk sezeryandim sezeryan sonrası aldı normal doğum istiyorsan 37 de alınıyor diye biliyorum
Dusenerler Ebrarkk doktorum ağrısız bı işlem olduğunu söylemişti zaten kolay alınabilmesi ipi içeri de uzun birakiyorlarmis korkma hiç