Kızlar benim normalde şekerim yok ama hamileliğin ilk haftalarında başlıyor doğuma kadar,yeni şeker ölçüm cihazı aldım vugun sabah ölçtüm 75 çıktı çok ama çok sevindim sağlık ocağında,hastanede ne zaman versem 95 100 arası çıkıyor psikolojim bozuluyor şimdi hangisine inanayım bilemedim,hiçbir şey yiyemiyorum zaten mide bulantısından korkuyorum da çok düşer veya çıkar diye ,sizler nasıl takip ediyorsunuz ??