gamzeliyarim28 bence saymayın. 32 deyim saymaya kalksam evhamdan deliririm. Çünkü bi anı bi anını tutmuyo bebişlerin. Bazen yarım gün hiç hareket etmiyo. Sonra bi başlıyo gece yarısına kadar 😬 Doktorum da sen kendi bebeğinin düzenini anlamışsındır şimdiye kadar , neden hareket etmiyo diye kafana takma sayma dedi. Tabii günlerce hareket hissedilmiyosa o ayrı bir durum.