Lavivana Hayırlı sabahlar Kanda TSH yüksek çıkmış pazartesi randevum var .görünce korktum sizce ne yapmalıyım .acile mı gideyim 35+5
Mervekara5 Lavivana acil ilaç yazmaz zaten şuan ona pazartesi dahiliyeye gidersin çok riskli bir haftanda değilsin canım korkma
Semanur-51 Lavivana bende aynı durumdayim 29 haftalık gebeyim degerlerim yüksek çıkmış ilaç başladılar zeka geriliği falan yazıyor internette bende okudum bu zamana kadar size diyen olmadı mı
Sinemenem Lavivana sizde yeni çıkmış ben 5 haftalıkken yüksek çıktı en düşük dozda ilaç başladı hamilelik boyunca kullanıcam
Lavivana Lavivana Mervekara5 böyleydi bı ay kan testi vermedim hemen biseyler oynamış hep bı de grip bim hala daha atlatamadim insalllah ondandr geçer çok teşekkür ederim
Mervekara5 Lavivana ilaç Kullanıyormusun canım sen hiç korkma o değer bile öyle şeylere bebeğe zarar verecek bir değer değil benim de aylardan düşük doktor ilaç başlamadı çok da detaylı anlattı bana bu tsh olayını
Lavivana Mervekara5 Semanur-51 yok benim ilk defa böyle yüksek çıktı işte ilaç falan kullanmadım hiç önceki twhlilerde tirofin iyi demişti bu sefer yüksek çıktı .tiroid için hiç ilaç verilmedi bakalım pazartesiyi bekliycrm belki kadın dogumcu verir
Semanur-51 Lavivana dahiliye ye yönlendirdi beni kadın doğum baya yüksek çıkmış ama sizinki de bı anda yükselmiş demekki