Suheda_4406resul 1408 altın kaplamamı ne bu yaa😂 hatırlıyorum çocukken komşumuzun bı erik ağacı vardı can eriği ağacın dalları çok yuksekteydi eve girip balkonundan yetisebildiklerimizi yiyorduk avuç içi kadar koca koca sulu eriklerdi off canım çok cekiyooo😭😭😭
1408 Suheda_4406resul valla sorma ya ama benim de canımı çektirdin bizim evin arkasında da can eriği ağacı vardı ne yerdik be 😀 ımm
M2k2_i-2 Suheda_4406resul o ağız sulanması ı bir ben bir Allah bilir bebeğim 7 haftalık idi istedim 18 oldum hala istiyorum gün sayıyorum gaziantep te ne kadar büyük mağaza varsa baktım yok nette var ama orda da yorumlar çok kötü bulsam parasına bakmkkcam o dereceyim işte sözde ilk mahsul şubat sonu çıkıyormuş gün sayıyorum ona
hayalperest2310 Suheda_4406resul ayy gerçekten zor benim ilk aylar çok şükür tam mevsimine denk gelmişti annemlerin bahçesinde erik ağaçları vardı altına otururdum tuzu alıp döküp döküp yerdim birgün o kadar yemişim ki basım agrıdı midem bulandı hepsini geri çevirdim bir daha da ağzıma sürmedim tiksindim 😂😂😂😂