Seda_w 5+3 den selamlar ilk kadın doğum muayenemiz 15 Şubat’ta babamızı da alıyorlar mı içeri devlet Hastanesi bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler 🏵❤💘 🙏
selinsmother Seda_w ben farklı devletlere gittim bilmiyomuş gibi yapıp girmeye çalıştık ama yok almıyolar 😀 16 haftada cinsiyet öğrenirken gördü en son şuan 25+3 üz 😅
Halimbey Seda_w hastaneye göre değişiyor ben de devlet takipliyim eşim her kontrole giriyor. Doktor sorun etmediği sürece girebilir
Kyy01 Aynen devlet erkeği odaya almaz bazı yerlerde üç dört kadın girdiği için odaya tikis tikis erkeği almıyorlar
Bircandeniz Seda_w hayır çoğu randevuma devlette gittim hepsinde de aldılar doktorla alakalı bir durum olabilir bu
Sinem0135 Seda_w hayır hiç bir şey dememiştim direkt eşimle girmiştim. Doktor sorun yapmadı . Zaten bizden başka hasta yokdu . Tek tek alıyordu . Mesala başka bir devlete gittim orada görümcemi bile içeri almadı . Değişiyor. Bence doktoruna göre ama