Asyos34 evet yapiorlar,lekelenme yasadim 6nci haftamda oldum, 19 haftada ayrintilida test oldum negatif cikti, sonra 29nci haftamda yine oldum, çünkü bu igne koruma süresi 3 4 ay.. olmalisin
Eger pozitif cikarsa ona gore yakin takip yapiliosun, bebegin pozitif dogarsa dogum sonrasi yine igne yapilacak