Merhaba arkadaşlar 10 haftalık hamileyim, şuana kadar yerleşme kanaması dahil herhangi bir şey olmamıştı 2 gündür , çok açık renk bir şey geliyor kan değil kahvrengi de değil ama akıntı beyaz değil bir damla falan görüyorum çok olmuyor ama çok tedirginim😔 normal midir acaba, yurtdışında yaşıyorum kardan dolayı heryer kapalıydı ancak pazartesiye sıra bulabıldım doktordan çok endişe duyuyorum var mı yaşayan böyle bir şey, teşekkür ederim.