Yagmurocaaal 6 aydır uyuzla mücadele ediyoruz resmen kurtulduk derken 1 ay geçmeden tekrar ediyor kullanmadığı ilaç kalmadı eşimin, herşeyi yüksek derecede yıkıyorum sirke ile temizlik yapıyorum gebe olduğumdan ilaçta kullanamıyorum sdce kaşıntı için metrin kullanabiliyorum o iyi geldi. Ama eşimde hala devam ediyor, hap çıkmış uyuzun bide onu denicek bakalm inşallah kurtuluruz.