aystsnnn Kerem Metehan Bünyamin arasında kaldım, ne zormuş erkek bebek ismi bulmak ayy lütfen yardım edin
Deletedmom_37 bende kerem istiyordum ama kızım oldu çok güzel bi isim ileride oğlum olursa kerem istiyorum
aystsnnn Bende ilk favorim Kerem olduğu için en üste yazmıştım çok teşekkür ederim kızlar iyiki sordum size 😘❤️❤️🎉🙏
benbilmirem Kardeşimin ismi Kerem olmasa kesinlikle bende Kerem koyardım oğlumun ismini.. Kardeşimin ismi olduğu için Çınar koyacağım inşallah.