MasaAll Oznur-aytac04 sizin tercihiniz ama bence iyi düşünün oğlunuz bir ömür taşıyacak o ismi ne yazdık ki bende her ikisinide beğenmedim
snka2021 Oznur-aytac04 hm yurt dışında olduğunuz iÇin size cazip gelmiş olabilir bu isimler biz Türkiye’ye göre değerlendirdik sanırım. Siz bilirsiniz tabi zor iş Allah kolaylık versin
Lilyumfokimum Canım kürtçe koymak istiyorsunuz sanırım. Bence Ala, Miran, ya da Baran’ı da değerlendirin. Onlar da kürtçe ve çok güzeller.
Oznur-aytac04 FatmaAselinAnnesi_60 çok aramadım zaten kullanılan isimler yani anlamları güzel sadece telefuz da belki insanların tuhafına gidiyor
Ay-5k Oznur-aytac04 Benim naçizane fikrim anlamı tabikide çok önemli bunun yanında güzel bir isimde olması gerekir sonuçta verdiğimiz isimle bir ömür boyu yaşayacak evlatlarımız ve annenin ve babanın üzerine çok büyük bir sorumluluk sizi çok iyi anlıyorum ama bu isimler değilde başka isimler bulun derim .
Dark Oznur-aytac04 ikiside değil yanlış anlamayın, kulağa da hoş gelmiyor çokta farklı, oğlunuz sevmeyeblir
berceste5155 Oznur-aytac04 bizim fakültede bawer ismini taşıyan biri vardı ilk onda duymuştum benim kulağıma hoş geliyor anlamı da güzelse konulabilir bence
Oznur-aytac04 Ay-5k teşekkür ederim canım düşüncene çok güzel bir dil ve üslup kullanarak belirttiğin için. Zaten eşime söyledim daha bakıyoruz yüzde yüz bu isimler olacak demedim sadece aklımızda olan isimleri söyledim. Ama bazı arkadaşlar gerçekten yorum yapmaktan ziyade nasıl yapacaklarını bilmeli çünkü üslup doğru sözün katilidir…
Ay-5k Oznur-aytac04 rica ederim canm bu mecrada bir insan sizin gibi soruyorsa yargılamak doğru değil bence eğer isim önerisi isterseniz seve seve yardımcı olabilirim
Yeniiianneee İlk defa duydum ve ben beğenmedim fikir sorduğunuz için söylüyorum ama malesef ikisi de hoş değil özür diliyorum benim kulağıma deterjan markası gibi geldi