Merhaba
Pupp Teşhisi (gebeliğin ürtikeryal papul ve plakları )kondu 1 ilaç 2 krem kullamiyorum ama etkisi 1-2 saat anca sürüyor.Bu kaşıntı beni mahvediyor 36+6 haftalık gebeyim .Daha önce bu sorunu yaşayanlar olmuştur önerileriniz var mı iyi geliyor dediğiniz şeyler çok kötüyüm doğuma kadar geçmiyor deniliyor sizde ne zaman geçti ?