Kötü düşünme yaşar tabii ki en fazla küveze alınır o da akciğer gelişmeme durumu olursa bize de pazartesi sezaryen dedi doktorumuz ama her şeyimiz normal doğuma uygunmuş çatısı suyu gelişimi o yüzden beklemeyi tercih ettik henüz su ve nişan olayımız da olmadı