Kbrt çikolatasını yaptırdım, şeffaf pakete kurabiye paketleyeceğim, birde küçük sukulentler var instagramda gördüm tanesi 10 tl var 5 tl var onlardan almayı düşünüyorum evde de bakılabilir sonuçta fidan evet kimse uğraşmaz yani hastane odası süslemesini de yaptırıcaktım biraz düşününce vazgeçtim kime gösteriş yapıcam ne gereği var 1 2 gün belki kalacak eşyalara 2 3 bin ödemek mantıksız doğum sonrası bebeğim ben ve eşim fotoğrafçı tutup açık alanda veya kapalı alanda çekim yaptırmak daha mantıklı yani