Cansuercan hhahahha bende ilk zamanlar rüyamda görüyordum ama öyle bir içişim vardı ki sabah uyandığımda gerçekten içtim mi diyordum kokusu geliyordu 😂😂 valla ben öğrendiğim gün bıraktım asla bir fırt bile almadım 😂 kendisini değil de keyfini özlüyorum 😂 sanırım bir daha da içmem sağlık okey biliyoruz ama maddi açıdan da baya zahmetmiş ya 😂