Kist ya da yağ bezesi olabilir. Benimde çıkmıştı. Dışardan belli değildi fakat parmağımla bastırınca hissediyordum misket gibi. Doktor ultrasona sokmuştu ilaç vermişti. Ağrıması iyi bişey demişti hatta.büyüme oranına dikkat edicez demişti. Kötü huylu bi kist olursa cerrahi operasyon yapılıyor. Bence bi doktora görünün içiniz rahat eder.