cerenaypay 4 haftalık hamileyim gittim doktor kese yok dedi gönderdi sizce küçük ve ultrason için erken olduğu için midir kese yok ne demek yani
Feyzanr41 cerenaypay evet bıraz daha beklemelısın kese 6 7 haftada gorenler bıle var gec dollenmeyse gec gorunur bıraz bekleyın uzulmeyın
Ozge111 cerenaypay geçtiğimiz çarşanba gittim doktor bakmadı bile daha çok yeni dedi 4+1 Di önümüzdeki salı tekrar çağırdı
Patito__ cerenaypay bende ilk gittigimde kese yoktu . kan degerim 3500 civariyken bir hafta sonra gittim kese minicik gözüktü o da alttan zorla.iki hafta sonra bebegi gorduk gec dollenme olmus