Hilal1608 Kızlar selam elimde 3 kutu oksapar 4000 iğne var raporla alamayıp parayla almak zorunda kalan gerçekten ihtiyacı olan yazsın lütfen hakka girmeyelim ankara mamakta yaşıyorum burda olan elden teslim alabilir uzakta olana kargolayabilirim
Slma_aygn Hilal1608 arkadaş yazmış size ona gonderirsiniz muhtemelen kime giderse hayırlı olsun konusmamişsiniz uzerine o yüzden yazıyorum benimde ihtiyacım var ama önce arkadaş yazmış onunla gorusurseniz istemem
zeynepnur38 Kızlar benim de ihtiyacım vardı iğneye sağlık ocaklarında ve eczanelerde ücretsiz denk geldim m soktor odalarını gezip sorabilirsiniz
Slma_aygn zeynepnur38 sağlık ocağına sordum malesef yokmuş ama burdan bir kaç arkadaş gönderecek sagolsunlar beni bı sure idare eder inşallah çok teşekkür ederim yine bilgi verdiğiniz için
zeynepnur38 Slma_aygn rica ederim ara ara sağlık ocaklarına sorun biterse geliyor. Bende bulamadım bıraktım bebeğin suyu azalmiz gene 😶 önemli bir ilaç devletin karşılaması üzücü
Slma_aygn zeynepnur38 sizid sağlıkla kavuştursun yavrunuza inşallah Rabbim 🤲 covid döneminden sonra daha da zorlasti iğneleri alabilmek Allah herkesin yardımcısı olsun