Aysegul24tt Merhaba Şuan 35+1 haftalık gebeyim ve şubat 27 de doğum yapacağım şuan bebeğimin kilosu 2.200 gr siz kaç kg da doğum yaptınız yada yapacaksınız ve ayrıca 20 günlük süreçte biraz daha kilo alır mı bebeğim çok heyecanlıyım ve tedirğinim ❤️🥹
Ebrarliva Aysegul24tt benik kızım 3300 doğdu ama bence kiloya takılma cabim kilosu iyi yinede alır daha sağlıklı olması önemli bence
Hallerimvarbenim Aysegul24tt Haftada 200 gr falan alıyorlar diye biliyorum kuzum 3 hafta var seninde 2800-3000 gibi doğar oda minimum daha fazla bile alabilir ☺️
Biroglanannesiii Aysegul24tt 39.hafta da makat geliş olduğundan mecburi sezaryen oldum 3550 kg doğdu ama gelmeye niyeti yoktu doktor normali bekleseydi 4 kg üstü olacaktı dedi 😂
Aysegul24tt Ebrarliva maşşallah prensese ❤️ doktorum Şuan için sorun olmadığını normal olduğunu söyledi ama insan bi tedirgin oluyor işte yine de 🥹
Aysegul24tt Hallerimvarbenim bu yorumu görünce çok mutlu oldum canım ya çok korkuyorum alamaz diye inşa şöyle bi 3000 kg civarı sağlıklı bir doğum olur 2 hafta kaldı ama sanki kilo alımı durdu gibi geliyor 🥹
Aysegul24tt Hallerimvarbenim evet bir hafta geçti 2,400 gr olduğunu söyledi doktor 2 haftam kaldı Şuan ve muz çok önerildi muz yemeğe başladım 3 kg yada biraz fazla olsa bile çok sevineceğim
Aysegul24tt Biroglanannesiii maşşalah nazar değmesin bizim prenses biraz sabırsız olduğu için doktorum erken almaya karar verdi daha doğrusu ben bu kadar erken beklemiyordum nts için gittim gün verdi ben şok 😂
Ebrarliva Aysegul24tt yok canım inanki kilo biseyi etiketlemez 2 kilonun üstü ise bişi olmaz zaten son haftalarda daha hızlı kilo aliyorlae
Hallerimvarbenim Aysegul24tt Durmaz canım asıl simdi başlıyor son haftalarda daha çok alır iki haftada güzel bir süre muzu ve sütü çok çok tüket bu süreçle sağlıkla kucağınıza alırız inşallah aynı zamanlarda doğumumuz ☺️
Gozdeparlar Aysegul24tt hiç dert etme geçen gün bir iş için kadın doğum doktorunun evimdeydik. Adam prof. Ve ne dedi biliyor musun bana. Aklı olan anne 2500 kg üstünde cocuk istemez dedi. Cok daha rahat normal doğum oluyor dedi. Ve dogan cocuk büyüyor hiç bisey olmuyor dedi.
Tiiffany Aysegul24tt kaşar peynir ve muz inanılmaz kg aldırıyor bol bol yiyin Ceviz badem fındık süt yumurta muhakak 3985 kg tecrübe ile sabit :)
Aysegul24tt Tiiffany peynir ve yumurta yiyorum canım bide bu bi kaç zamandır portakal ve mandalin çok tüketiyorum muz duydum ama ilk zamanlarda çok miğde bulantısı yaşadım çok tükettim tiksindim Şuan da
Biroglanannesiii Aysegul24tt Ay hayırlısı ile gelsin canım bol bol tahin ve kaşar peyniri ye çerezleri de ihmal etme 😘
Aysegul24tt Ebrarliva evet canım 2kg 200 gr Şuan doktorum da 2800 3000 kg arası doğar diye tahminde bulundu sağlığı vs iyi çok şükür ama insan yine de korkuyor işte 🥹❤️
Babykalamar Aysegul24tt bol bol helva kuzum ve tahin pekmez yiyin ben son iki haftadir bunlara cok düsmustum 36 haftada 3000 kilo bizimkide fazla🫤🫤🫤
Aysegul24tt Kalbiimde2can kuru üzüm ceviz ve hurma birde arkadaşım pekmez üzüm pekmezi önerdi hem kan ,halsizlik için ve kilo alımı için iyi geldiğini söyledi üzüm pekmezi 5 kaşık tüketmeye çalışıyorum günlük canım ❤️
Aysegul24tt Hallerimvarbenim amin inşallah canım çok kişi muz ve süt demiş mutlaka başlayacağım Allahım sana da kolay doğum nasip etsin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz ❤️🧿
-Bal123- Aysegul24tt Oglum 39+6 da 3590 Gr doğmuştu kızıma hamileyim 22+0 bakalım kızım kaç kilo doğacak 🥰
Kalbiimde2can Aysegul24tt Sen gönlünü ferahtut daha alir zaten doktorda iyi demis sadece kuru üzüm hurma ve pekmezi dengeli tüket seker oranindan😘❤