Merhaba kızlar burada hikayelerinizi çok okudum ilk defa bir post oluşturuyorum ikinci gebeliğim birinci normal doğum yaptım hiçbir sorunu yoktu çok şükür bu bebeğimde son kontrolümde kordon düğüm olduğunu söyledi doktor doğuma bir haftam var pazartesi günü kontrolüm olacak belki de doğum olacak şu sıra sancılarım sıklaştı kordon da düğüm var bebek sıkışacak doğumda diye düşünmekten uyuyamıyorum doktorum ne derse o şekilde ilerleyeceğim sizinde başınızdan böyle bişey geçtimi ne düşünüyorsunuz