Meloo35 ins bir sorun yoktur cnm ben 19 uncu haftadaydim bebeği hissettiğim için gitmedim doktora o gün zaten doktora gitmiştim gündüz akşamına oldu ertesi günde geçince gitmedim için rahat etmiyorsa bir görün doktoryna ama sanmıyorum ciddi bişey olsa devam eder benimde sağ kasığımda oldu