35+6 da sabah sancıyla uyandım, 15 dakikada bir gelen şiddetli sancım vardı, soluma yattım geçmesini bekledim, derken kalktım eşimle kahvaltı ettik. Sonra adım atamayacak hale getiren sancılar girmeye başladı, alta baskı yapıyor, belimi ikiye yarıyor. Doktorumu aradım, doğum başlamış olabilir hemen gel dedi. Gittik, ilk ultrasonla baktı, bebeğin kafası kanala inmişti, sonra alttan muayene etti 4 cm açıklık vardı. İlk doğumum sezeryanla olduğu için açlık süremi bekleyip sezeryana almak için yatış verdi. Oda da suyumda geldi ve dün 13:00′da epidural ile sezeryan oldum. Odaya geldiğimizde bebek ilk 1 saat yanımızdaydı. Sonra nefes alıp vermekte zorluk yaşadığı için yoğun bakıma alındı. Ben bugün iyiyim taburcu oldum, bebeğimin eve gelmesini bekliyorum. O biraz daha solunumu düzelene kadar hastanede kalacak. Bu arada Ankara Liv hospital de doğum yaptım. Doktorum Ebru Yüce idi. Memnun kaldım. Yenidoğan yoğunbakımındaki görevlilerde çok ilgili. İnşallah kızımıza evde kavuşmayı bekliyoruz. Hastane veya doğumla ilgili sormak istedikleriniz varsa yazabilirsiniz