Kuem Kızçelerrr erkek isim önerilerine ihtiyacım vaarr 🐣 Eşim Kartal isminde kararlı ama ben bi kararsızım😬
bilgebaris Kuem Biz Barış ismine karar verdik, ben Uraz ve Kaan isimlerini de beğeniyorum. Kartal da güzel, baba Beşiktaşlı sanırım😅 Eğer sizin içinize sinmiyorsa yanına bir isim daha ekleyin, sizin de gönlünüze göre olsun.
Bebismucize Kuem benimde Allah nasip ederse biz oğluşum olacak, biz Ömer koymayı düşünüyoruz teyzesi 🫶🏻
Kalbiimde2can Benimde besiktastan cok üc kurus dizisindeki kartal aklima geldi 🙈🤣 Yani bilemedim ama bence sizin icinize sinmediyse yanina bi isim daha düsünebilirsiniz ☺