Kızlar yalancı kasılmalarım oluyor 1 haftadır falan 37 haftalığım bu arada. Bu akşam bi dakika tutayım dedim 5-10 dkda bir oluyor normal mi bu? Ağrım sancım vs yok sadece bebek bi yerde toplanıyor karnım semsert oluyor 10-20 saniye sonra geçiyor. 10 dk sonra tekrar aynı şey oluyor. Sizin de böyle mi? Yalancı sancı olmasının normal olduğunu biliyorum ama bu kadar sık olması normal mi?