momlife_7 Bebeğim hep sağ tarafa toplanıyor o bölge de bi yumruk gibi yükseklik sertlik oluyor sizde de oluyor mu ? Normal mi ? Biraz sevince düzeliyor 🥹
Hccff momlife_7 20. Haftadan beri yaşıyorum bunu şimdi 30 haftalik. Doktorum normal olduğunu söyledi. Sorun yok yani 🙂
kahvekokusu_ momlife_7 evet hep sağda aynı yerde toplanıyo taş gibi oluyo bi de oramda yanık acısı gibi bi hassasiyet oluyo şeklini değiştirince geçiyo o acı . 38+5 olduk halâ devam ediyo 30 unzu haftalarda başladı galiba o toplanma
MadameHappy34 momlife_7 22.ci haftalar da ilk defa olduğunda doktoruma sormuştum toplandığın da sancı olmuyorsa sorun değil çocuk kafasını ve ya poposunu dayıyor demişti..😃 benim ki de hep sağa toplanır stresli bir gün ve ya sinirlendiğim de özellikle. Şuan 27+3 🙋♀️
fatmayilmazz Birkaç haftadır benim de aynı şekilde. 25.haftamızdayız. Önceden hep sol tarafta olduğunu hissederdim. Şimdi de hep sağ tarafımda şişlik hafif sertlik hissediyorum. Biraz masaj yapınca geçiyor ama sonrasında yine aynı 🙄
momlife_7 kahvekokusu_ doğrudur valla canım benim bebiş toplanınca orasının sertliğini baygı hissediyorum o bölgem tumsekleşiyor geriliyor sertleşiyor benim de nefesim kesiliyor 🥹
momlife_7 MadameHappy34 maşallah 😊 aynen canım sancı için bana da öyle demişti doktorum ama çok şükür öyle olmuyor gerilince o bölgem nedense nefesim daralıyor kesiliyor😄
bebek_firarda 25.haftadan beri yaşıyorum. Karnım taş gibi oluyo sonra bi tarafa toplanıyo. Şu an 34+2 im artık karnım yamuluyo. Eşim bile görünce karnına nolmuuuuş demişti😂😂 kısa sürede geçmiyorsa sıkıntıymış ama geçiyorsa sorun yok demişti doktorum