Merhaba 35 haftalık hamileyim yeşilimsi akıntı ve aşşırı kaşınmam var pazartesi doktoro gidicem sanırım mantar. Ya bunun tedavisi sdece fitil mi ? Bu göbekle fitil atabilceğmi sanmıyorum çokta temiz tutuyorum iç çamaşırımı deliecem kaşınıyo ve yanıyo 😓😢