Sevilay_1 onehappymoom pusetı varmı yada puset takılacak yeri çünkü ilk 9 ay falan puset kullanılıyor bunu şuan alsanız hemen kullanamazssınız
Ayseyasinim onehappymoom yani bu bebek arabasını direk bilmiyorum 4 sene önce bu markaya ait bi bebek arabası aldım Ve çöpe gideli 4 sene oldu 😂 deneyip alın bence tekerleri dönmüyor bozuk market arabası gibi gitmiyor gitse de bi tarafa çekiyor.
onehappymoom Sahnedekimadam sürekli dışarı çıkan birisi değilim o yüzden pahalı birşey almayı düşünmedim
Hallerimvarbenim onehappymoom O zaman hiç alma sende aaa😀 Ama bende çok para verilmemesi gerektiğini düşünüyorum hergün dışarı çıkarsan bile kullanacağın kaç sene sanki
Sahnedekimadam onehappymoom Ben bebişle sahil boyu yürümeyi hayal ettiğim için kucağımda yapamam o işi tabi bakış açısı ❤️
Hallerimvarbenim onehappymoom Al bence konforluysa çokta pahalı olmasına gerek yok iş görür sanki iki bindirmede kırılacak mı bende civilin indiriminden almıştım bebek arabası puseti falan heryerden 7-8bindi min ben 3600e almıştım
onehappymoom Hallerimvarbenim bazı bebekler sevmeyebiliyor da benim yigenim bindiği saniye ağlıyordu çokta güvenemiyorum o yüzden bu pahalılıkta hepsi aynı işlevi görüyor bence ya 🥰
Ysmnrn Sadece fiyatı önmli değil ki . Katlandığında Yer kaplamaması , tek elle kapanması, anneye dönük de kullanılabilmesi, hafifliği. Bunlara da bakmak lazım.
onehappymoom Ysmnrn hafif olması için baston almam gerekli ve yer kaplamamasi için o şuan benim işime yaramaz ki 🥰
Ysmnrn onehappymoom baston şart değil çok ergonomik modeller var diye dedim. Tabii yine siz kendiniz bilirsiniz.
yinehamile Sevilay_1 9 ay mı 🤔9 ay puset için çok fazla, hiç o kadar uzun süre puset kullanan bebek görmedim, en fazla 5 6 aylık olduktan sonra bir bebeği pusete bağlasan durmaz, benim kızım 4 aylıkken bile pusete zor sığıyordu.
onehappymoom Sevilay_1 puset kullanmayı düşünmüyorum canım iki büklüm oluyorlar içinde içinde dümdüz şekilde yatması daha sağlıklı geliyor bana
Ysmnrn onehappymoom Joie bence fiyat performans ürünü. 5 şubatta da ebebek de indirim var. Tek elle katlandığı gibi hafif ve kullanışı kolay. Açıkçası çok inceledim ve en mantıklısı bu ürün geldi. Travel olanlar da var ama yeni doğan için mantıklı değil. Bakmanızda fayda . Sağlıkla büyüsün yavrucak🌸
Ysmnrn onehappymoom bugün satın aldım. Pusetle birlikte 6000 den 4500 e düştü. Oldukça da hafif. Joie 🍀
_tuuggcce_ Benimde bel fıtığım var. Bana önerebileceğiniz bir model var mı? Evim 2.katta asansör yok. Yeri geldiğinde bebeğimle sadece ben çıkacağım dışarı