BuseBasderici vermedi işte, bu benim aklımı kurcalıyor🙄 2 hafta istirahat dedi, 2 hafta sonra tekrar görüşelim dedi. Zaten bu bey benim kendi drum değil, kendi durumun sisteminde ben yeşilkartlı çıktım 🤷♀️ imkansızdı bu. Hani dedim ilk muayene olucak, devlette de olsam olur.. Bi gittim ki durum bu. Yine de iyi ki gitmişim diyorum, öğrenemezdim de..