[silindi] aselirmak3406 merhaba, geçti mi ağrınız? Ben de 15 haftaligim ve iki gündür regl ağrısı yaşıyorum
Gamzeses26 aselirmak3406 benim de ara ara oluyor karnım çok şişiyor bir de gaz çok oluyor ne yersem ama idrar yolu enfeksiyonu da kasık ağrısı çok yapıyor
Luba Bebiş büyüyor anneleri 🌸o büyüdükçe alanı genişletiyo ondada tabiki kasık ağrıları bel ağrıları oluyor dinlenmeyi ihmal etmeyin sakın
KayraKuzusu Ben bugün 16 haftalık oldum dün doktor kontrolum vardı,aynı durumu bende yaşadım doktor cok normal olduğunu bebek ve rahim büyüdüğü için bu ağrıları hissetmen cok normal,tıbbı kaynaklardada bul bilgi mevcut dedi,yani korkmayın canım anneler🩷
DnzTnr Benimde hamileliğin başından beri bel ve sağ bacagimda ağrı var. Bacağım tutulmuştu bı iki gün sonra geçti ama bu ağrı kaldı biraz ayakta dursam sekerek yürüyorum belime de vuruyor. Aksi gibi kontrol zamanlarında hep hafiflemiş oluyor o yüzden doktora demeyi de unutuyorum. Henüz magnezyuma da başlamadım. Haftaya randevu var artık unutmayayim diye giderken elime yazcam.
Deryaadem Benim de bugün sağ kasık ağrım var parol içtim geçmedi sadece sağ tarafımdaki kasığımda agrii var tam 15. Hafta normalmi acaba
Buketterenn Deryaadem bende 15.haftamdayım bugün bende de sağ kasık ağrısı vardı çevremde herkes normal dedi ama içim rahat etmiyor yinede siz doktorunuza sordunuz mu acaba
Deryaadem Buketterenn yok sormadım sabaha kadar uyumak iyi geldi devam etseydi soracaktım bugün iyiyim şükür
Rumeysakc Benim de kasık ağrım vardı . Ve regli ağrısı gibi ve karın ağrım vardı. Hastaneye gittim ultrason da böbrek büyümesi dedi doktor . Şok oldum. Çok üzüldüm. İhmal etmeyin. 15+1