Bahar03_ Kizlar boş gebelik sonrasi ne kadar beklediniz doktor beklemeye gerek yok dedi ama vakumla aldi tamamen temizledi
Sinem0135 Bahar03_ 1 regl gördükten sonda bırakabilirsin kuzum korunmayı . Zaten vücut kendını hazır hissedince hamile kalıyor
EU__1718 Bahar03_ çok geçmiş olsun.benim ilki düşük olmuştu ikincisi boş gebelikten vakumlu kürtaj oldu.normalde bi adet görmen yeterli oluyo diyorlar ama ben genetik testinin sonuçlarını bekledim.çok şükür korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım.yani 3. ayda
Bahar03_ Cnsu11 lekelenme geldi doktora gitfim kese içinde bebek yoktu o haftaya kadae surekli kontrole gittim hic gorulmemisti zaten ama kese buyuyordu ve hamilelik belirtilerin hepsi vardi sagliksiz olduğu icin bebek olusmadan atmis kendini