Sibeltolga evet . Kendi doktorum pek ilgili değil sağlık ocağı da bişey demedi. Eşimle izne çıktığımızda memleketimizde doktora görünelim dedik o doktorda decavit verdi bende başladım kullanmaya. Arkadaşım bana sağlık ocağında verdiker sana bu ilacı neden vermesiler diyince de tereddüte düştüm sizlerde de kullanan var mı merak ettim